Friday, November 22, 2013

Kelas Art & Craft

Diam tak diam dah dekat seminggu cuti sekolah kan..aku pun ni la baru nak berupdate blog..adoi..camner la ni ha...nak kata sibuk..hai biasala..sibuk mmg la sibuk..itula alasannya..sebenarnya banyak bnda yang nak diceritakan.. nak di kongsi dan meminta pandangan daripada kawan-kawan..

My little princess tengah tido, masak pun dah siap...so ...berblog lah kita...hehhe...aku sebnarnya nak share dan nak buat sedikit announcement lah tentang kelas "Art&Craft" yang diadakan sempena cuti sekolahni..untuk anak-anak yang berumur 5 hinggala 12 tahun... apa yang menariknya kelas ni 1st sekali of course la..ceq yang ajaq..hehehe...2nd bagi anak2 yang menyertai kelas art&craft ni mereka boleh mempelajari pelbagai teknik untuk menggunakkan semula bahan-bahan terpakai dan mereka juga akan diajar beberapa  teknik lain seperti stencil dan painting pada baju dan buat handprint menggunakan salt dough...menarikkan? mereka juga akan bawa balik hasil art yg mereka buat..

Apa salahnya kan cuti sekolah ni kita isi kan masa lapang anak - anak dengan mempelajari sesuatu benda yang lain daripada pelajaran disekolah...yang penting bukan pelajaran yang buang masa tetapi ia akan menambah baikkan lagi pendidikan anak-anak kita..cewah..heheh apabila cekgu berkata-kata..panjang lebaq la plk....:) just sharing...sharing is caring... so, war2 kanlah kepada saudara mara dan rakan-rakan kalian semua ye...kalau nk hntar anak uols...sangatlah dialu-alukan..

Di bawah ini ada jadual untuk class art&craft

Enrichment Activities for SCH HOLIDAYs : ART & CRAFT ! 10am-1pm! Alfan ! BK5B/3 ! RM80 each ! all materials included ! 

NOV20- 2D Art& Recycle art.
NOV21- Foam Craft& Cut paste.
NOV26- Alphabhet& number art & aluminium craft. (4-7 years old)

NOV27- Foam craft&paper mache
NOV28- Salt dough+wooden craft.


DEC4- Creative Art& cut&paste.
DEC5- Stencil/painting shirt
DEC6- Quilling craft & card.

DEC10- Recycle craft
DEC12- Collage+painting.
DEC13- Cut&paste dan recycle craft.

=> 7-12years
=> Van RM10 ec date :BK4,5,6,7,8


No comments: