Sunday, July 5, 2009

lesen

alhamdulillah berkat usaha aku..tiap2 mggu ulang akil dr subang ke bangi semata2 untuk bljar kete yg telh sekalian lama tertangguh akhirnya berjaya..syukur sgt.terima kasih Tuhan..yang aku gembira nya juga cz ini adalah salah satu azam yg aku capaikan untuk tahun ini..
  • aku nk jd hamba ALLAH yg lebih bertaqwa..(masih terus berusaha)
  • anak yg baik...solehah...heheh iALLAH..(masih terus berusaha)
  • kakak yg sgt brtgjwab kp adik2nyer yg tercyg...luv u all (masih terus berusaha)
  • sahabat yg baik (masih terus berusaha)
  • penCINTA yg setia...hahahha (bnyak mksud) (aku yakin pada dirini selagi Allah tak amik syg aku, aku sentiasa akan terus menjadi pencinta yg setia..walau apa pn persepsi..nobody perfect)
  • nk mnjana keewangn..nk jd JUTAWAN..... (blum lagi)
  • aku nak dptkn LESEN kete....heheh voooooommmm (aku dh ad L tau)(alhamdulillah dh dpt P)
  • nak kumpl duit bnyak2 nk g UMRAH (mak nk sponser sparuh...tq mak..)(blum lagi..tp passport dh ad)
  • nk jd seorg pndidik yg cemerlang...sebelum ni entah ape2 tah ngajar...(dh mula rasa nikmat mgajar)
  • aku nk tambahkn ilmu dlm bidg fotografii...(dlm kursus)
  • nk kurus..hehehe..(buah hati dh bising GEMUK ..mak pn dh tegur soh kurus)(br turun skit..perasan..skrg dh join celebrity fitness)
  • nk jg kesihatan..iALLAH..taun 2008 pnyakit pling teruk DENGGI...(x nak..ari2 amik darah..sampai tgn biru2)


hari jumaat lepas aku sempat blik perak..kebetulan nk antar laptop a.ngah..yg dh siap repair aritu..skrg kat kg dh musim durian..a.ngah plak skrg dh jd tokei durian wakakak..bagusla..kan..dia ari2 turun naik dusun ayah aku bawak turun durian..yela..cr duitkan..aku suka kalo adik2 aku nk berusaha macm tu...bagus..

sebut pasal usaha..dlm hidup ni msti nk kn usaha kalo kt x berusaha..hmm hidup yg sia2...

No comments: