Tuesday, January 12, 2010

muncul kembali..

arg..begitu lama aku menyepi drpd dunia penulisan blog ini...mgkin ad rakan2 yg sudah mula melupakan aku..huhuhu..sedih jgk...yg pntg aku tidak pernah melupakan kalian..mgkin faktor kesibukan tugas yg melampau membuatkan aku kesuntukan masa untuk menulis...almaklum lah aku skrg ni bnyak melakukan keje2 part time..cari duit lebih la katakan..hahah..selain tu...hidup aku ini aku perlu transform kan kepada hidup yglebih bermakna...aku dilahirkan di muka bumi Allah ini bkn untuk makn , tido sahaja...tp untuk melakukan sesuatu....tahun ni umur pun dh menginjak 24 thun..wah...mkin tua ye...tp bl dh mkin tua ni apa bnda yg dh aku lakukan dalm hidup ni?apa g kalian sahabat2 semua telah lakukan dlm kehidupan yg semkin menginjak usia separuh abad ini....apa?..atau kita hanya pandai bermadah pujangga?..tapi masih tidor...

begitu juga dgn aku..sampi waktu dan tika ini masih disini...x bnyak bnda yg aku lakukan dalm kehidupan aku ini...hmmm..tp taun ini iAllah aku akn cuba realisasikan sesuatu dlam kehidupan ini..dengan sebeuah pengembaraan...mncari...sesuatu...

No comments: