Thursday, January 21, 2010

Rahsia Hati..


rahsia...bl sebut pasal rahsia...sglanya sgt sulit..sulit untk diperkatakan...dan rahsia ini kalo silap lagkah diceritakan pada org bruk padhnya....hurmmm...perit...

jd pilihla org yg btul2..unuk ceritakan rhsia kt...jgn mudh untk crita pd org lain...lg baik tak pyh certa.. pn x pe..biarla rahsia hati kt Allah saje yg tau...sng..mudha untk mnjalani hidup ini....

Dh lama aku x bersahabat baik dengan laptop aku, lama sudah aku tdk bersahabat baik ngn blog aku..maafkan aku ya..mgkin disebbkan itu aku punya masalah yg berat seperti ini..dl kalian la shbt aku..suka, duka..kalianla tmpat aku coretkan rhsia hati..ya..mmg kalian sahabt yg setia..dan sentiasa menerima tinta yg aku tulis..mgkin masalah ini terjadi..untuk merapatkan aku dan kalian semula..ya..bkn aku x percaya pada manusia..tp kdg2 mereka ni mmbuatkan aku sakit..sakit sgt...tp x semua mnusia mcm tu kan..segelinir je..aku pn manusia jgk..huhuh..enthla..aku jg perlukan manusia lain dlm hidup aku..cm aku perlu brhati2...

arghh..saat ini rindunya suasana yg tenang..di temani angin....yg mghbus lmebut...tenang..kesibukan tugas..membuatkan aku bertambah pnat...hmm aku perlu beubah seperti dulu..aku ttp dlu...aku mghrapakan org2 yg aku syg...terus mnyayangi aku..kerna aku terlalu mnyayangi kalian..

No comments: