Monday, April 12, 2010

fikiran yg cacamerba

huuh...entah aku x tau nk cakp ape..buat ni salah buat tu salah...semuanya serba x kena...semuanya buatkan fikiran aku rungsing.luaran ye..aku mampu..senyum..mampu ketawa..tp hati ni..hmm penat la mcm ni...x keruan..aku x tau ape bnda yang aku cr...sampai aku x bertemu..aku x tau degn siapa mahu berbicara...entahla yg penting aku rasa sepi untuk itu bertandang...

aku x tau apa yg blh buat hati ni kembali tenang..kembali bhgia...ya...mgkin terlalu mengikut perasaan..tp tak jgk aku cb kuatkan hati..aku cb fikirkan bnda yg indah2 tp..arghh akhirnya aku kalah...kalah dengan perasaan sendiri...

aku selalu memotivasikan murid2 sendiri..huhu tp kadang2 diri aku sendiri perlu di motivasikan...yela aku manusia biasa..mcm la jgk data dalam komputerkan sekali sekala nk jugak di up date...br la x lapok kan...
semangat, gembira...datangla....datangla meresap dalam jiwa aku...

argggghhhh yang penting aku bosan la...

No comments: