Monday, July 12, 2010

Trip ke 2 (Melaka) cuti2 Malaysia

Alhamdulillah hari sabtu yang lepas aku, yah , Min, nurul & lao shi telah pergi bercuti ke melaka..huhuhu..mulanya rancang nak ke singapore..tp aku ad masalh skit..so x jd ke singapore lagi pun hanya aku dan lao shi je yg ade pasport member x de..so ktorang rancg ke Melaka..

Yang paling bestnya it is the first time i'm driving with a long journey..sgt treuja aku..drive sorang..non stop dari USJ hinggala ke bandar hilr melaka..alhamdulillah selamat memg x percaya aku blh buat tp itulah realitinya..hehhe..dekat melaka kitaorg menginap kat "Mahkota Guest House" sgt selesa...aprmentnya macm umah sendiri aku rasa..harga sewanya sgt berpatutan...ni aku kira budget trip holiday..tp puas semua merasa... x rugi..yela sekali sekala lepaskan tension..nk ke luar negara blom mampu lagi...maybe InsyAllah kalo Allah bg rezeki lebih I will go the next trip to oversea..amien...papepun semasa trip ke Melaka ni bnyak yang aku blaja antaranya masak makanan yg sebellum ni aku hanya tau makan je..hehehh..whatever pun thumb up to lao shi cz bnyak mengajar..dia ajar aku ngn kawan cara wat capati ngn wafer..best kan...trip ni memg x rugi..syukur alhamdulillah.. InAllah trip akan datang diorg cakap nak serang kampung aku..nak makan durian..so sape nak join..jom.isi borang siap2..hehehhe



sebelum bertolak wat capati dulu
















sebenarnya bnyak lagi gamabr nak masuk..tp mcm malas la plak..hehehhe...

2 comments:

Laoshi said...

Wow, kena isi borang, that means kena bayar lah!! Boleh saya barter-trade with some wafer and apple pies??

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) said...

blh2..hehhehe