Wednesday, May 11, 2011

Majalah Fardhu Ain

Saje nak bgtau silalah dapatkan majalah Fardhu ain di pasaran sekarang. Majalah yang mengupas isu-isu mengenai feqah dalam kehidupan seharian iaitu mengenai perihal diri sendiri. Corak pengulasannya lebih santai dan mudah di fahami. Untuk majalah ini saya di tugaskan untuk ruangan Fardhu ain kanak-kanak.So untuk adik-adik boleh berjumpa ngn sy ye..bnyak cerita menarik kat dalam tu...Untuk pengetahuan anda semua juga penulis-penulis didalam majalh ini juga terdi darpd motivator yang tidak asing lagi antaranya Dato Hj Muhammad Zakaria dan lain-lain lagi.

Disamping itu pertama sekali saya ingin dedikasikan ucapan terima kasih kepa Puan Rusnah Abu Samah dan team majalah fardhu ain solehah, sakinah kerana memberikan peluang kepada saya untuk menulis dalam majalah ini. InsyaAllah saya tidak akan mensia-siakan peluang yang di beri ini. Kepada rakan-rakan saya mengharapakan sokongan dan komen daripada rakan2rakan semua. Saya menulis untuk edisi ke-2.

Majalah ini juga sesuai di miliki oleh semua lapisan..daripada kecil hinggalah dewasa...ada di pasaran seluruh Malaysia...tapi kalo nak dapat secara pos boleh dapatkan melalui saya..

Selamat Membaca

2 comments:

Nur said...

Tahniah Ayong! Dah jadi columnist majalah. Tabik spring! :)

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) said...

mekasih kak..heheh alhamdulillah...ni salah satu cita2 sy kak..doakan kejayaan sy tau..akak jgn lupa dptkan majalah ni tau..tapi sy x sehebat akk :)