Thursday, May 8, 2008

haritu..7/05/08.pengalaman yg aku x dapat lupakan..kereta Si dia buat hal tgh jalan..waktu tu aku baru balik keje..as usual la dia akn pick up aku kt office almaklumla aku ni jenis yg x pandai bwk kereta baru nak ambil lesen..pastu x pela kete tu mula2 ok lg..tp kira bnyak jugak la destinasi yg aku singgah..cz dia ad appointment repair pc sorg m.cikni..so kami pg la umah m.cik ni kt bangi perdana..pg amik RAM cz m.cik ni asalnya nk tukar RAM dia surh gnti baru..pastu kami pg kedai computer plak..nak pg bli RAM..so belila..tetiba aku cam teringin sgt nak mkn sate kajang..so aku ajak la sidia pg dia pn cam setuju yela aku yg belanja sape x nak kan..rezeki jgn di lepaskan..kami pu bergerak la ke sate kajang HJ Samuri…waktu tu kereta tu ok lagi..lepas mkn then lepas je solat maghrib kt masji kajang tu gerak nk balik umah kete tu mati tgh jalan..huhu sedihnya lam btul kitaorg terperangkap kt situ..lastly aku amik keputusan blik naik teksi..alhmdulillah uncle teksi ni baik dia tlg sm repair kete tu tp x berjaya jugk..tp x kisahla…sekurg2nya dia ad smgt nk menolong..walaupn dia bgsa asing..

No comments: