Wednesday, May 28, 2008

perkara yang x ku duga

hmm...takut masih blum hilang lg..mengigil kaki masih terasa...alhamdulillah bila terkena air wudhuk terasa kedamaian..mgkin ini ujian dr Ilahi untukku..walau x sebesar mn..tp impaknya cukup mndalm..bkn aku memilih kerja....td aku baru balik dr tempat yg menawarkan pekerjaan...sebelumni aku sudah berkali2 mnghubungi pemilik syarikt itu untk mengetahui tmptnye dimana...kerana aku pg ke sana tetapi syarikatnya x terlihat pn..hari ni aku..sampai juga di sana bersama temnku..alhamdulillah dia sudi menemankn ku..terkejut bkn kepalang aku melihat tmpat tu..aku jd seram cz x de org yg ad hanya pemilik syarikat itu(lelaki)..dan aku kalo aku jd keje kt situla..(Oh enggak bisa)..gue takutt bangat...aku sebenarnya x memndg..tmpt sgt aku x kisah..tp bl brdua mcmtu aku x blh
tnpa ada og lain..aku bimbang..perkara yg x diingini terjadi...kalo ad kawan perempuan lain memg aku nk..aku mohn maaf kalo pihak berkenaan mngatakan aku tdk bertangungjawab..tp aku pnya alasan ku sendiri..aku tidak menyalahkan pihak pengurusan..malah aku berterima kasih kerana sudi mengambil aku bekerja berdasarkan pengalaman aku yg x seberapa..tp aku mohon maaf aku nggak bisa menruskan ia..

No comments: