Wednesday, May 12, 2010

Rindu, sayang,&cinta

mata sebenarnya dh agak mngntok..tp teringt plak blogni..lama plak x menulis...jd oleh kerana rindu..aku gagah kan juga jari jemari ni unutk menaip barang seketika..cewah..ayat..hehhehe...

bila sebut rinduni..dalam maksudnye kan..aku paling x suka perasaan ni..heheh sebab apa..sebab kalo ade perasaan ni blh buat hati x tenteram..hahhaa..tapi makin x suka ...makin dekat plak perasaan ni pada aku.tp x baik plak x suka kan..cz perasaan ni dah di anugerahkan kepada kt..kepada setiap hati manusia...dan manusia itu sendiri tidak bisa mnghalang kehadirannya.cuma sebagai manusia yang ALlah kurniakan akal yang waras..harus pandai mengawal ...yela mana taknyer..payah kalo kita rindu pada orang tapi...orang yang kt rindu tu tak ingat pun pada kita...CUMA satu je rindu paling berkesan..dan rindu itu sangat terbalas..iaitu rindu pada ALLAH...makin rindu kita pada DIA makin dkat DIA dengan kita..btulkan...biasanya perasaan rindu ini akan hadir pada orang yang kita sayang kan...Justeru itu jika kita sayang pada Allah..maka lahirla perasaan rindu padaNYA...tapi kita ni sebgai manusia kadang sedikit alpakan...

Sayang....
Apa erti sayang...huhuhu bagi aku sayang.sayang adalah sesuatu perasaan yang boleh dikatakan sangat relatif..sangat meluas...Perasaan sayang ni akan sentiasa hadir dalam diri setiap manusia..huhuhu...

entah la pabenda yang aku mengarut ni

No comments: