Saturday, November 27, 2010

boring gyler

petang2 ahad mcm ni..boringnyer.x tau nak wat per?kdng2 wat bnda yg selalu kt buat pun boring gak asyik wat bnda yg same je...seronok tgok org lain keluar jalan2..hmm nk keluar pun x tau nak pg mana..tambah palk gaji pun xa dapat lgi...jiwa plak tgh kacao..aku ni kdg2 xpham btul ngn diri aku ni ade je mnde nya...yang x kena..kalo rasa best tu kejap je...hmm tak tau la..ujian yg Allah bagi pada aku...cm kadang aku x tau ape bnda yg perlu aku buat supaya hidup aku rasa bhgia...x sedih...selain dr aku berdoa kepada DIA ..Tuhan yg maha mengetahui segalanya...

Kadang2 aku cemburu tgok kebahagiaan org lain...cz aku x blh dpt mcm tu..sedangkan aku dh buat yg terbaik...kadang2 aku sendiri pun x suka nak citer bnda feeling kt FB..or blog ni..tp enthla kdg2 aku fikir melalui penulisan kt dapt luahkan apa yg tersurat dan tersirat kat dalam hati ni.. Ya Allah kurniakanla rasa gembira dan ketenangn dalam hati ini Ya Allah.amien...

No comments: