Sunday, December 12, 2010

my new hobby

kesian aku tgok blog aku ni selalu x berupdate..x macam dulu selalu je..blh kata tiap2 hari aku update..tp sekarag dh kurang...maybe oleh kerana kesibukan aku ...ngn keje aku yg berlambak2 hehehe..nama je cikgu..tp keje nye mngalah kan mnteri besar.yela aku ni jenis suke keje..boringla..kalo dok saje je kan..lagipun kalo buat keje lebih ni ade lah income lebih skit masuk..syukur alhamdulillah ni aku wat class tuisyen aku sendiri..alhamdulillah..cuma penat skit la cz isnin smpi khamis aku ngajar kat bangi..khamis petang ng jumaat aku ngajar kat subang lak..huhuhuh..ke hulu ke hilir..ape pun syukur alhamdulillah ade rezeki Allah bg cuma aku mintak punya kesihatan yg baik...buknnye ape nk mengajar ni kalo skit x best nk ngajar...yela income pun nk kena tmbh jgk kan..bnyak keperluan..nak byar ptptn lagi,bil api,air rumah, duit kete lg..huhu bnyak tu...Alhamdulillah jgk bukak sekolah ni dah ade orang book aku nak suruh ngajar ngaji untuk cucu dia..syukur alhamdulillah..hmm so sesiapa yg nak hantr anak tuisyen ke ngaji ke..silalah ye..isi borang..heheheh..niat di hati kalo ade rezeki aku teringin sgt nak bukak home tuisyen sendiri..mesti best kan...aku x pyh la penat2 nak ke rumah orang sumer tu...tp tak pela ni untuk permulaan insyAAllah kalo ade rezeki Allah bagi ade la home tuisyen yang aku angan2 kan tu....amien...kadang2 aku plik jgk...aku study kat college bidang IT sekali bl part keje..fuuh bidng education plak...heheheh..x pela yg penting ilmu lagipun aku still praktik jgk ilmu IT aku tu..yela kan ..x nak bg lupa..

Sebut pasal my new hobby ni .aku skrg tgh dok syok wat cross stitch..hehehe even bnda tu sebenrnya dh lama tp yela br skrg aku minat ...tp lambt ski la nak siap cz bl ade masa and mood br aku wat kalo x..diam jela dl bekas..heheh..dh siap nnt aku post kan kt sini yer...heheh ..InsyaAllah lah nnt aku nak wat bntak ke..ape ke kan yg cntik huhuh



2 comments:

Nur said...

Salam kenal dan selamat ber cross stitch. :)

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) said...

salam kenal jgk..sy pun org perak gak kak..org kuale..tp keje kt subng huhuhu