Sunday, December 26, 2010

adik,cross stitch & my school

petang2 mcm ni bl nampak langit mendung hurmm..sunyi betul..x tau apa nak buat..dah puas belek2 novel..baca samapai setengah bab..hmmm best gak citer...akuni memang minat novel2 ni....terasa sunyi plak bl adik dh blik..kalo tidak aku keje membebel je kat dia..hehehe...biasala kakak..ade je yg tak kena..bebelpun bukan untuk mentesion kan kepala otak dia..tapi aku kasi clorox je..aku nak dia jadi budak yg baik...yg lagi baik..lagi bagus dari aku...itu yg aku nak...
well aku doakan yang terbaik untuk 3 orang adik2 kesayangan aku..abg ngah,a.chik,&adik..kt bukan orang senang...mak ayah kt bukan orang kaya yang punya harta bertimbum...sampai anak cucu makan x habis...kt kn ingat kt kena usaha..usaha lebih dari orang lain...biarla org cakap kiter gyler keje ke ape ke..yg penting hanya kita je yg tau apa yng kt nak..



Cross stitch..

cross stitch aku dh nak siap ade lgi skit je lagi nak kena jaitnyer...lambt gyler aku buat ..org lain aku rasa sure dh masuk buku baru punyer..hahaha..biarla jnji aku buat..aku puas apa yng dapat kan..pasni aku ingat nak wat key chain plak pakai cross stitch tp kn tggu projek 1st ni settle dulu..cz aku x nak wat keje separuh jalan..keje yg 1st x siap dh nak wat keje lain kan..ape kes...?? tul x?
esok aku start keje...keje kat sekolah, aku ngjar tuisyen...harap2 dapat gaji cepat..heheh cz bnyak bnda nk kena bayar..insuran kereta,roadtax, bayar kete,ptptn..huhuhu fenin2...keje tonggang langgang semata2 nak bayr semuatu je hurmm 3 janni dh start skolah semula kejap je kan...rasa cam pejam celik,pejam celik dh sekolah blik..aku nak kena jadi tarzan blik hahahha....tarzan pun tarzan la yang pentg aku happy keje camtu..biarla org nak cakp ape pun..yg pntg aku yg rasa..dah masuk maghrib.time's to pray..

chow..

4 comments:

Hunny said...

Selamat bekerja sis..:)

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) said...

tq sis.selamat bekerja jgk...

Nur said...

Takpe la kalau satu projek cross stitch tak habis, mula yang baru. Orang kata, projek selingan. Sebab kadang-kadang, dengan buat projek baru, kita alihkan sekejap minda kita dan bila kita berbalik semula pada projek pertama tadi, takde la rasa boring sangat nak sambung. Rasa ramai yang ada beberapa projek (work-in-progress). Kalau boring ni, buat projek tu.
Apa pun, selamat mengajar ya! :)

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) said...

tq kak..

ye ke kak..hehehe kadang2 risau takut projek tu tergendala pulak..