Thursday, December 16, 2010

Keletihan

aku baru pas hantar mak balik kat stesyen bas Duta..hmmm rindunya kat mak rindu sgt..kalo ade mak best... tp yela mak tak dapat stay lama ngn aku kat sini cause nk kna blik tgok a.ngah adi aku yg montel dan manja tu..huhuhu umur dh 21 taun pun x abis2 nak berkepit ngn mak..mak ckp dia kn blik awal cause kena masak untuk a.ngah ngn ayah..lagipun a,ngah adik aku tu dh start keje dh..hurmm..setiap waktu lunch dia mesti balik umah nak makn...katanya budget..hmm yela..nak wat camne..sorg mak jadi kn share la..x pela jnji mak sihat ckup..iAllah pas krismas ni aku blik kot.. nak hant adik..lagipun dh dapat gaji kan mesti la balik..hahaha..rindu kampung...kat mana pun kt ni berada kampung halaman mesti kena ingt btul x..jgn lupa daratan...cuma kebelakangan ni aku agak penat skit mana taknya aku ngajr kat bangi tapi pagi2 dr umah m.cik aku..aku kn pick up my fren kat putrajaya..pastu blik pun kena hantar gak...huhuhu penat weh..letih gyler..TUHAN je yang maha menegtahui..hari2 camtu..tp nak wat camne kan..dh kawan..tlg jela..kdg2 aku memg x larat terutamanya harini...kudrat aku pun bkn mcm lelakikan..cuma aku terfikir jugak kalo aku susah ade x orang sangup nak tlg aku mcm aku tlg org..hmmmbukannya ape ..aku penah raa waktu aku susah..waktu aku pernah dipinggirkan suatu ketika dulu kawan aku seniri tak nak bercakp ngn aku...hurmmm yelakan manusia..rambut same hitam hati lain2..

Apapun hanya Allah je yg berhak menilai semuanya..kadang2 manusia ni susah nak menghargai ..yang tau hnya mencari salah.. biarlah cerita lama...diam x diam dh nk masuk taun baru dh kn..bnyak azam baru aku taun ni..tp semuanya hebat2 huhuhuh

No comments: