Wednesday, May 6, 2009

kepala otak


hmm dgar tajuk cam ganas je kan..hehehe.sbenarnya x ganas mana pun..x dela akuni suka sgt fikir yg bukan2..aku x taula..knp erk aku ni sensitif sgt hurmmm..mcm mn nak mengelakkan diri dari merasa atau terasa atau berasa...sensitif..kadg aku x nak org lain tersalah tafsir terhadap diri ni...kadg2 bl sensitif ni ada dlm hati pelbagai soalan akan timbul...akan diajukan...haahahahaa....menakutkan..kadg2 soalan tu cam bdk2 pun ada itula aku..
x dela td YM ngn shbat aku solehah...aku ad tnya dia smtg..heheh entahla pas dh tnya baru terfikir...knp blh tnya soalan macm tu.malu btul..tp yela hatini kan..selagi ad bnda yg tak kena selagi tu la pelbagai persoalan akan timbul dalm benakni...hmm so my kpla otak tlong la relakss je..jgn buat kan aku gawat...wahai hati tlgla..tenang2 kan diri ini..jgn mudah mntafsir sesuatu...

3 comments:

Ummu Solehah Muhammad said...

rasanya banyak yg betol tu ^__^

Mummy Hanan said...

Salam Ayong, akk suka dengan tafsiran sept.born tu...akk rasakan sesuai betul dengan akk..akk nie klau tmpat krja klau akk nak marah akk akan ckp2 dpan2,kta tak main blakng... biar dia org tau...
Tp akk tetap friendly punya org dik....tp ada juga org yg tak mahu fham dgn perangai kta nie..kan....
Sbenarnya kat tmpat krja akk tu...akk rasa dah bosan lah..kkdg terlalu menyenangkan hati org..hati kita sapa nak senangkan
sbb tu akk, kat tmpat krja akk buat tak tau je klau ada mslah yg
tak pelu diperbesarkan...
Hah dah lah..pnjang pula crt akk.. tp tak pe lah kan..sebgai pengajaran buat sesiapa yg membaca.

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) said...

to solehah:huhuhu mn 1 yg btul leha?tafsiran born tu ker?

to mumy:hehhe x pe..