Friday, December 19, 2008

Renugkan....[^ _~]`

salam...semua..sahabat2 hehehe..dh 6 hari dh x write somtg dlm blogni...aku dah blik subang dah..broaband aku kt sn ad masalah skit..so x leh gn..huhuhu sedihnya..ni pun aku kt umah memberku..tido sn kebetulan esok aku nk pg shotig gmbr org kawin...(aku bl nk kawin pn x taula...)..td aku tgk drama kt Astro RIA...tentg seorg lelaki yg kena AIDS...

erm so aku tepanggil untuk tulis tajuk ni...HIV/AIDS...bg aku ini 1 penyakit yg amat2 digeruni...nauzubillah..mntak2 kt semua dijauhkan..sedih jgk crite tu..dia sanggup tipu isteri dia konon2 keje sampi malm..bz x de masa kt umah..pdahal dia sbnarnya..buat keje parttime lain..paham2jela erk..(kenapa ye ada 1/2 lelaki sanggup buat naya..kt seoarg permpuan...?)then virus AIDS yg ad kt suami dia terkena pd isteri dia...waduh2..(kesiankan...?)pd kaum lelaki diluar sana..cubala renung2 balik..knpa ye mesti cr perempuan lain...sedangkan ad seorg isteri yg sgt mentaati suaminya...hmm entahla...pikir2 jela..

Org lelaki ni pndai psiko kan?sape blh jawab?....& sejauhmana kesetiaan seorang insan yg bergelarADAM kpd seorg HAWA...[^-^]sy hrp isu ni nk menyentuh mn2 pihak ye..just want 2 share...

1 comment:

marzalina said...

isu aids ni mmg agak sensitif coz ia melibatkan nyawa manusia..bagi intan lelaki tu mmg tak berhati perut la kan..sebab dia sanggup wat mcm tu kat wife dia..kalau dah tau dok wat benda terkutuk tu..sian la kat orang pompuan yang jadi mangsa ni..moga Allah jauhkan dari mendapat suami yg mcm tu, Amin.