Sunday, January 25, 2009

Attention!!busana2u.com

busana2u.com...ni adalah website aku yg pertama...jemputla datng ye..sahabt2 semua..

apa yang menarik tentang busana2u jom kita lihat :
  1. laman web busana muslimah
  2. kamu boleh menyumbangkan artikel kamu apabila mendaftar sebagai ahli
  3. boleh berforum bersama sahabat2 yang lain
  4. di busana2u kamu boleh mendapatkan info atau tip2 menarik tentang fesyen
  5. selain itu setiap barangan yang di jual di busana2u ada penerangannya..
  6. usah bimbang walaupun busana2u adalah gedung online brg yg dibeli pasti akan sampai pada waktu yang dijanjikan. IAllah..
  7. hmm di busana2u pn ad juga petua2 untuk pakaian...
  8. Dan yang paling penting...jgn risau untuk melontarkan pandangan, menyumbangkan artikel, berforum, walaupun kamu tidak membeli barangan di busana2u. x pe jgn risau tau..datg je tgok2 kalo berkenan beli..kalo x its ok..
aku harap kamu semua sudi2lah ye memeriahkan, meramaikan warga2 di busana2u. walaubagaimana pun busana2u belum sepenuhnya siap..dr segi produk2nye..masih belum dimasukkan lagi..kr x launching lg la heheheh....

selamat menziarah&datang ke www.busana2u.com

Belilah dan supportlah barangan MUSLIMAH...

5 comments:

Marzalina said...

tahniah ayong..semoga bisnes ayong sentiasa maju jaya..amin.

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) said...

tq intan..iALLAH.nk kumpul duit kawin

Marzalina said...

nak kawen..wah baguslah..dah sampai seru tu..hehe

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) said...

heheheh..IAllah.doa2kan lah ye..cepat jodohyer.intan bl lg?

Nurhani Salwa Binti Jamaluddin said...

Tahniah dan selamat maju jaya..:)