Wednesday, January 7, 2009

PeN!ng+G@wat..



harini keadaan kt sekolah aku ckup tegang di sekolah...waduh2...pg2 lagi..pengetua aku dh glabah skan..mengamuk..nk memastikan keadaan skolahnye semuanye ok..dan x de masalh..cz arini org drpd kementerian nk datag chech skolah aku, cara guru mengajar, rekod mengajar everything about school&teachers...actually bndani dh inform awal...aku ngn cekgu2 yg lain dh sedia dh dr awal ...senang citer selurh warga sekolah semuanya dh bersedia dgn kdtgn org dr kemnterian..sumer benda dh prepair dr A-Z...huhuhu tp pg2 td aku kn MARAH ngn pengetua...sedih nyer...tp aku pasrah jela...nama pn pekerja...tp cm sedih la..wawawa..kt pn pnt gak...sebab ape aku kn marah:
  • ad pasu bunga sebelah meja aku..
  • aku lupa nk simpan kotak lbih buku teks.
  • pastu student class aku..teragak2 nk bg salam bl plawat nk msuk..(wktu practise ala mcm kt dl2 la bl plawat dtg nk check ckgu mngajar msti ckgu class kt bgtau..nnt bl plawat masuk bg salam...ad x?)
hahaah..ksiankan...tp aku ingat kan aku org je kn rupa2nyer sumer cikgu kn marah hahhaha...skali ngn m.cik kantin pn kn marah gak...redhajela..

Maafkan kami...ya tuan pengetua..

No comments: