Friday, January 30, 2009

Broadbandku...

Sejak akhir2ni brodband kesayngan ku ini selalu je buat hal..kadag2 aku angin 1 badan ..mna tak nye kita bayar mahal2 setiap bulan tp servis x bgus...aduh..x blh gn lgsung..x de connection..kalo kdg2 x pe ni setiap hari...aku kdg2 kn buat keje cepat takut broadband wat hal....hmm broadbnd2...mcm la ko ni..makin bnyak keje makin wat hal..

aku pakai broadbnd jenis ad antena ni..huhu

Hari ni hari sabtu..aku dh setle dh wt keje umah, ikutkan arini aku pg test amali kete tp x jd..iAllah esok..sebut pasal esok..tetiba teringat SOLEHAH..shbatku..heehe esok dia pulang bercuti...moga selamat sampai ye..x sabar nk jumpa kamu..(jangan Jeles UNA..)..hrni dlm fridge..x de pape pon..nk masak cz x pg bli brg dapur lg..tgkla ptg nnt IALLAH..tp pgni aku breakfast bubur kacang ngn durian...huhuhuh sedap oooo...tetiba je rs lapo...nk mkan jap..yum2!

bubur kacg ni memg my pebret..

No comments: