Saturday, January 17, 2009

Cafe...

dah lama x update blog ni....hmm rindu nyer..dan kdng2 x tau nk posting tajuk ape....cz terlalu bnyak dalm kepala ni...lagipun aku sejak 2 menjak nisibuk nk settlekan aku pnya website busana2u...lagi 25% x siap..huhuhu x terkejar sebnarnyer...nk keje lagi...tp aku kn siapkan jugak...sebelum mggu depan...aku malas nk tggu lama2....mcm mn nk maju kan kalo bisnes x jaln2..heheheh..

semalam aku blik bangi...umah tam..kt seksyen15...hemm so this morning x wat paper...aku pg "cafe Nuin" Cafe ni dekat je ngn umah tam aku...sebenrnya cafe ni aku br jumpa je setelah sekian lama aku pg umah tam...heheh start mggu lepas aku try masuk makn. sambil nk surf internt...

hmm apa yg best ngn cafe ni..bagu akula..:

  1. makanan dia standard price la..nk kata mahal..mahal la jugak...tp x de la mahal sagt.
  2. aku blh surf internet sambil makan2 berjam2..mcm2 ada.mknan nasi,kuih sumer ad...
  3. enviroment dia..sejuk mata memndang...
  4. cuma yg x best skit bl org ramai..datg...bisg skitla..
hmmm best x?best kan...

No comments: