Tuesday, January 13, 2009

B@Suh Baju..

.".hari-hari kena basuh baju...hmm pnatnyer..." nila bnda yg aku selalu rungutka bl

blik keje..hahha

aku ckup MALAS nk basuh baju..sebab:

  1. kena cuci pakai tangan..
  2. setiap hari..aku kn buat cz aku jenis x suka kumpul baju bnyak2 then basuh..zaman kolej dl lainla..ad mesin dobi RM2.oo. mmg best aku selallu gn hehehe

huhuhu tp bnda yg aku mals itu la yg aku akan lakukan setiap hari...huhuh pelik

x?sebab aper? sebab aku x nak di gelar pemalas...hahhaah..dan aku x nak menzalimi

diri aku..bak kata SOLEHAH..kt perlu adil...hmm so aku kn adil dgn diri aku ni...dan

x silap aku la erk kalo salh maafkan dan tlg betulkan ...Rasulullah pernh berpesan

salah satu cara untuk mengekalkan mata yang sihat (x rabun) diantaranya ialah:

  1. pakai celak
  2. *basuh baju pakai tangan...
  3. Baca Quran
  4. ad lg ..tp aku x ingat dh...sape yg igat blhla gitau yer..skdr menambah ilmu..

2 comments:

eL said...

Paling akak tak rajin, gosok baju :-)

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) said...

kita pn same gak akak