Friday, March 13, 2009

kek-kek yg unik..

hehhe..aku ni nak kata suka makn kek x dela sangat ..tp kalo tgok kek, tgok cr org buat kek memg suker sgt2..aku suka tgok kek yang cntik2..kdgngkala mcm rasa kagum sgt pandai btul..chef2ni mendesign dan decorate kn kek2 mereka..jom tgok kek yg cntik ni..


cuba tekani kek btul2 ke..ape bnda?
heheh sebenarnya ini adalah salah satu cretiviti yg aku rs cntik sgt dan lain dr yg lain..ni kalo sahabt-sahabat nk tau kek ni dibuat guna pampers..ini adalah hadiah untuk kt bg pada mereka2 yg br melahirkan baby..pampers tu dilekat pada keliling gabus yang dipotong ikut bntuk kek..
pastu bl dh lekat kan kemudian selit2 kan mainan baby, sudu, pinggan..mcm2 la..cntikkan?

3 comments:

orangbukit said...

Memang kreatif kek ni..tapi takleh dimakan pulak..

Emblem of Purity said...

Kreatifkan manusia ni? Allah yang kurniakan akal. Nanti warda dah ada anak, kak el bagi hadiah macam tu ye.

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) said...

to org bukit>..memg kratif cntik gt..x leh mkn pun x pe..tgok je..huhuhu..


to kak el> yeeeaaa...bestnya..nnt kalo kt ad baby blh tuntut hadiah dr kak el ni..hehee