Friday, April 17, 2009

tag dr mumy

ni aku dpt tag dr mummy hannan dia telah mengetag aku...hhohoho...

1) nama timangan+family~

nama timangan dlm family..biasala k.yong..cz anak sulung..kalo ngn kawan2 biasa pggil ayong je, x pun fatahiyyah

2) anda seorang yang..

kadg2 pendiam..tp kalo dh knal org peramah..suka travell , suka membaca, suka shopping & window shopping

3) insan istimewa dan knp dia teramat istimewa...

my ayah+bonda,adik..Org tersyang..huuuhu..kawan2..semuala..alam maya ke alam realiti ke...semuanya istimewa..sebab mereka best...tanpa mereka siapalah aku..

4) lagu kesukaan sekarang...ayat-ayat cinta rossa

5) warna kegemaran...biru,hijau,pink ......

6) benda wajib lam handbeg...?

purse...kalo x de susah ngn enset..bnda wajib

7) kali terakhir nangis...? entahla..huuhu

8) tag ramai2 rakan anda...hah ni dia, senarainya .....

a) anumz
b) solehah
c) hafiz (slumber)
d) ila
e) k.hani

sumerla...huhuhu

4 comments:

anumz sarah said...

Salam ayong,

ditag pula.^^ hoho... agaknya kalau main kejar2 mesti lagi best. Hehe... Oh ya,InsyaAllah anum akan luangkan masa lepas 24.04 menjwb tag. (uu...paper 1st stat time tu...)InsyaAllah... Maaf ya andai kelewatan menjwb tag. Syukran ya ukhti.^^

Nurhani Salwa Binti Jamaluddin said...

Salam ayong,

nanti2lah kita jawab tag u ni yer? Dah dua kali kena tag, dengan Pak Ngah pun sama, tapi tak sempat jawab.Tak pun, kita jumpa kat mana2, i jawab sumer tag u! Heheh:)

Akhi Farid Rashidi said...

syukran ya datang ziarah...ada masa dtglah selalu..

nohas said...

Wah suka shopping & window shopping..jgn jadi shopaholic...susah diubati..hehehe..