Saturday, February 28, 2009

First date

Glitter Graphics

Cute MySpace Layouts

Harini..adalah 1st date aku ngn SOLEHAH..dah lama kami kenal dr aku masih kuliah lagi hingga sekarag..alhamdulillah persahabatan itu mkin hari makin harum memekar indah di dalam hati..moga2 berterusan selamanya..ya sahabt..actually sebenarnya hari ni aku ad tuisyen ngn student kecik2ku tp aku awalkan..sebb dh lama aku nk plan jumpa solehah tp x jumpa2..semnjak dia blik bercuti..yela masing2 sibuk dgn tugas..hehehhe..mgalahkan mnteri kt ni erk leha..so td kami jumpa la kt mid valley..hihi..aku sampai..dl.mula2 jejak kaki kt Mid memg berdebar2 sebelum tu relaks je..al-maklumla..nk jumpa bkal sister in-law..heheh jgn marah erk leha..mmg aku takut sgt berdebar sgt..tp wat2 cool..aku tggu leha x lama..kejap je..

dh jumpa..malu pn ada..hehehe..so kt pg makn sama2 tu yg pntg..heheh.bnyak bnda yg dibualkan..pastu pusing mid jap..then blik..huhuhu..sedih sob2..walau mcm mana sekalipun..

SoLEHaH..
  • thank's a lot luangkan masa bersama kt..
  • hadiah tu semua..tq..
  • yg paling pntg..tq blh terima kt yg serba kekuranganni sbgai sahabt..yg bnyak sgt kelemahan..
  • tq 4 everything
aku wif leha..huhu..x kan ku lupa saatni..


pemberian dr seorg sahabat..tq..

  • Anda tidak boleh mencipta pengalaman. Anda mesti menghadapinya.~ Albert Camus
  • Sahabat sejati umpama pohon rendang tempat kita berteduh.

2 comments:

Ummu Solehah Muhammad said...

kami berjalan, berjalan dan terus berjalan putar mid valey, ahahaa. thnx too ayong :) jaga si itam baek2 tau..

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) said...

ye tatak..aku akan jg si itam baek2..np rasa sedih semam ni..aku rasa nk menangis..x pernah rs camni..knp aku rasa cmni erk..perasaan yg x dibuat2..ia hadir sendiri..