Saturday, February 28, 2009

Tinta kepada seorang sahabat..


Sahabat...

kenapa hari ni aku terasa perasaan asing yang sukar diungkapkan dalam hati ini..
Pertemuan pertama kita membuat kan hati aku terus....
entahla..sukar untuk aku ungkapkan..
terima kasih sahabat..


Entah kenapa perasaan rindu aku padamu..semakin menggila.. mungkin ini dinamakan erti sebuah kasih sayang..erti sebuah persahabatan.. ukhwah fillah..

Hari ini engkau..telah terbang di awan biru..
terbang meninggalkan aku seketika untuk mencari cinta pada ilmu mu.. semga kamu menjadi Srikandi Islam yang terbilang.. untuk terus berjuang.. ahh aku masih disini..mennti kapan kita akan bersua lagi.. iAllah..moga kita akan bertmu lagi..

solehah..sahabatku.
aku doakan kamu terus sukses dalam pencarianmu..
jgn lupa aku disini.. iALLAH jika ada ruang untuk aku..aku akan ke sana menemui kamu..

No comments: