Tuesday, February 17, 2009

manja, sensitif, ..dan sewaktu dgnnya..

aku ni seorg yg sensitif..cepat sgt terasa..hmm kdg2 aku rimas jgk dgn perasaan tu..aku cb untuk hilangkan..tp kdg2 dtg jgk..dan 1 lagi sifat buruk aku..aku suke fikir bukan2..terutamanya org2 yg aku syg..mgkin sifat aku..x mahu dikongsi..aku seorg yg berterus terang..dl mgkin tidak..tetapi ia skrg..aku cuba buat yang terbaik untuk org2 yg aku syg..aku jaga hati, perasaan..segala macam..mgkin itu mnyebabkan rimas berlaku..entahla..aku dl bkn mcmni lain..aku bkn mngkehendaki perasaan berperangsangka buruk itu hadir dlm hati aku..tp mgkin keadaan sekeliling yg mnyebabkan aku jd mcm tu..tp yg penting..sbb ape aku jd begitu..sbb perasaan syg yg menebal..dalam diri aku..tp aku x salahkan org2 yg aku syg..nobody is perfect..kadg2 aku pn x btul jgk..hehehhe...cuma ini luahan aku,aku blum dengar lagi luahan org2 yg aku sygni..hehhe mgkin sebb perangai buruk aku ker kan..heheh..
aku ni mgkin satu hal jgk..kasar..hehhehe

No comments: