Monday, February 23, 2009

panas hati

mata aku dh mula macm mengtuk2..tp x leh tido lg bnyak keje..lgpun next week bdk2 exam..so aku kn siapkan paper exam untuk diorg..tp Alhamdulillah la aku mengajar 1 subjek je untuk 3 kela...so 6 kertas soalan la kena buat huhuh..berpinar jgak materni..tp Alhamdulillah..aku ada laptop sendiri..laptop yg bnyak berjasa dr kolej lg....tq ayah ngn mak belikan laptopni..hehehe..
harini aku sangat2 panas hati ngn aku punya boss...aku x taula knp dia blh wat aku cenggini..gerammmnyer..knpala x nak pikir perasaaan orang..ceritanya mcmni..

aku mintak kat dia kluarkan slip gaji AKU..jadi..itu hak aku kan?? aku tgok m.cik aku punya slip gaji bersepah je kt umah.boss dia tak simpan wat pekasam pun..tp bos akuni plik..aku bgtau dia dr hari jumaat lagi..aku nk slip gaji ni atas sebab tertentu..so finela..aku pesan kat kerani merangkap sepupu dia..la..ckp nk slip gaji..so dia ckp boss nk jumpa nk kasi advise..aku x kisah aku pn jmpala..tp nk jumpa pnya la sush 2,3 kali pg ofis x jumpa2 sibuk..aduh..so bl dh jumpa discuss pnya dicuss..dia kata dia blh kluarkan slip gaji ari isnin..so aku pn ok la..tp bl smapi harni..dia x bg pun..geram x..

masalhnye bkknye x blh suruh kerani buat..dia nk kluarkan sendiri jugakk..tp dalm masa yg sama dia sibuk..aku xpahamla..masalhnye aku nk gn slip gaji tu..knpla sush sgt nk bg..aku x tau la esok dia blh kuarkan atau tidak...

doa2la blh kluarkan..iu hak aku kan..btul x?

No comments: