Friday, February 13, 2009

Aku Insan Biasa..

erm tajuk cam sentimental je erk..hahhaha...x dela just want to share..lgpun aku tgh tggu turn untk ngjar student2 ku tuisyen..semntara tu baik wat something yg bermanfaat kan..heehhe..
untuk kali ni punya posting..aku teringn nk bertanya pandangan dengan sahabat2 semua..tntang aku? memg kt x pernah knal antar 1 sama lain, dan ada yg kenal kan? ape persepsi anda ttg aku?..hehheeh..

kalo aku menilai ttg diri aku..heheh aku ni seorang insan biasa yang masih bertatih lagi dlm mgharungi kehidupan..aku teringin menjadi seorang wanita yg hebat, ibu yang hebat,anak yg hebat,isteri yang hebat..dan lain dr yang lain..tetapi mampukah aku?..iALLAH..tetapi aku sekarang sedang mencari bagaimana...atau ape yg membolehkan aku lain dr yg lain....heheh so kalo ad sesiapa dari sahabat2 semua yang ad program2 yang blh menjana ilmu..bgtaula..even dlm maya sekalipun x kisah..itukan ilmu..kalo menjana pndapatan sekaligus..lagi bagus...wakakaa..(gile duit btul)..x dela..heheh


4 comments:

eL said...

Awak memang seorang yang hebat. Setiap yang dijadikan Allah hebat. Terpulang kepada kita untuk mengekalkannya dan menambahkan kehebatan itu :-) My 2 cents.

Hunny said...

Syabas fatahiyyah,

Saya cadangkan ilmu untuk jadi isteri solehah perlu ada. ekekekek.. barulah jadi isteri yang hebat.

Solehah Muhammad said...

anda hebat jika berkeinginan menjadi org hebat

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) said...

to K.EL > ya..btul tu k.el semua org yg dijadikan allah itu hebat terpulang kepada individu itu sendiri.

to Hani> heheh btul tu nak jd isteri Solehah mesti ada Ilmu.

to solehah > ya..btul tu..kalo nk hebat mesti berusaha

syukran semua..